Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

21 Feb 2009

Nizar kosongkan rumah MB esok, Pejabat MB sepi

Lihat gambar : Perisik Rakyat

Perjumpaan bersama rakyat di kediaman rasmi Mb Nizar sedang berlangsung di dewan serbaguna. Beberapa ucapan mengenai kedudukan politik di negeri Perak oleh ust misbahul munir, drs khalil idham lim, yb zainuddin, ust ahmad awang dan Mb Nizar sendiri. Kehadiran amat ramai.- Ajijoi

Bekas Menteri Besar Perak, Daruk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin akan mengosongkan kediaman rasmi Menteri Besar di sini esok.

Ketika bercakap kepada pemberita di sini sebentar tadi, Nizar berkata, beliau akan berpindah ke satu lokasi tidak dinyatakan. >>>mStar

Pejabat MB murung dan sepi

Keadaan Pejabat Menteri Besar sesudah rampasan kuasa menyebabkan suasana selama ini yang ceria menjadi murung dan sepi. Tidak ada temujanji dan kunjungan hormat oleh tamu untuk ucap tahniah kepada Menteri Besar Kudeta. Demikian ulasan dari Setiausaha Politik kepada YAB Menteri Besar Perak, Ust. Misbahul Munir Masduki dalam majlis Kesyukuran sempena perpindahan Keluar YAB MB dari Kediaman rasmi di sini..

Majlis yang dimulai dengan Tahlil dan doa selamat yang diketuai oleh Ust. Hj. Ahmad Awang. majlis itu itu dihadiri sama oleh YAB Menteri Besar Perak, Exco Agama, Hj. Zainuddin Yusof, ADUN Titi Serong, Khalil Idham Lim, Pengarah Pilihanraya PKR Perak, Hj. Ismail Yusof, Ketua Pemuda PAS Perak, Ust. Norazli Musa, dan lebih 500 orang hadirin lain.

Ust. Misbah juga mendedahkan maklumat bahawa pejabat Menteri Besar telah ditukar karpet dan perabutnya. Sedangkan semasa kita masuk dulu kita berjimat dengan mengguna yang sedia ada.

Nizar ; Beri sumbangan untuk selamatakan Perak.

Tolong sebarkan maklumat kepada orang ramai, dengan sms, email,talipon dan sebagainya. " Saudara wajib talipon kepada saudara yang UMNO dan beri penjelasan yang sebenarnya." jels YAB DS. Menteri Besar Perak, Ir. Muhammad Nizar jamaluddin dalam majlis kesyukuran sempena perpindahan keluar dari kediaman rasmi MB di sini.

Ir. Nizar juga menyeru supaya semua memberi sumbangan untuk menyelamatkan Kerajaan Negeri Perak Pakatan Rakyat.

Pada kesempatan itu beliau juga mendedahkan seorang Sultan di sebuah negeri yang dirahsiakan, menyatakan tindakan yang dilakukan di Perak adalah "gopoh".

Majlis tahlil dan doa selamat


"Ternyata BN gopoh, 5 Februari suruh saya letak jawatan, 6 hb sudah angkat sumpah." Kata Nizar.- oleh DRS. KHALIL IDHAM LIM

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.