Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

8 Apr 2009

Bekas ADUN Bukit Selambau pulang....

BEKAS Ahli Dewan Udangan Negeri (Adun) Bukit Selambau, V Arumugam (tengah) di sambut oleh (dari kiri) Speaker Dewan Undangan Negeri, Abdul Isa Ismail, isteri Arumugam, M Maniaae, anaknya, A Selantiram dan S Manikumar sejurus tiba di Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim, hari ini.

Bekas anggota Exco Kedah, V. Arumugam yang pulang dari India hari ini berkata beliau melarikan diri kerana faktor keselamatan diri dan keluarganya terancam berikutan menerima banyak ugutan dan desakan supaya melompat parti.

"Saya melarikan diri berseorangan ke Mumbai untuk menenangkan fikiran dan hanya akan pulang selepas pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau berakhir kerana merasakan keadaan pada masa itu sudah tenang dan selamat," katanya.

Beliau bagaimanapun enggan mendedahkan nama pihak yang mendesaknya melompat parti tetapi berkata cara itu sahaja yang boleh dilakukan bagi mengelak daripada menjadi mangsa keadaan.
"Saya tidak menyesal melepaskan kedua-dua jawatan (wakil rakyat dan Exco) pada 8 Feb lepas," katanya kepada pemberita semasa ditemui sebaik tiba di Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim di sini, kira-kira pukul 3 petang.

Kepulangan Arumugam dapat dihidu wartawan dan jurugambar yang menunggu di lapangan terbang sejak pukul 1.45 petang.

Isteri beliau M. Mariyaee, 36, dan anak bongsunya, Selvanthiran, 7 tahun menunggu beliau dengan ditemani peguam, Murshidah Mustafa.

Turut menyambut kepulangan Arumugam ialah Speaker DUN Kedah, Datuk Dr. Abd Isa Ismail, Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukti Selambau yang baru, S.Manikumar dan setiausaha politik Menteri Besar Kedah, Md Sanusi Md Nor.

Arumugam memenangi kerusi Bukit Selambau sebagai calon Bebas pada pilihan raya umum 8 Mac tahun lepas dan kemudian menyertai PKR.

Beliau mendakwa telah banyak kali membuat laporan polis mengenai ugutan yang diterima dan cermin keretanya dipecahkan.

"Sampai bila saya hendak tunggu...sampai kena bunuh dulu baru polis hendak bertindak padahal orang nak culik saya dan kawad pengecaman juga telah dibuat. Takkan tidak ada suspek," katanya.

Arumugam berkata beliau menyerahkan keputusan kepada pimpinan tertinggi parti untuk menentukan kedudukannya dalam PKR tetapi pada masa sama merancang mencari pekerjaan.

"Saya masih ahli PKR dan memegang jawatan Timbalan Pengerusi Perhubungan negeri dan Naib Ketua Bahagian Merbok," katanya sambil menambah akan meminta maaf kepada penduduk Bukit Selambau dan berharap Manikumar akan menyambung tugas yang ditinggalkan," kata beliau.

Beliau menambah PKR akan mengambil tindakan lebih berwaspada dan sewajarnya supaya 'malang' yang menimpa dirinya tidak menjangkiti Manikumar tetapi percaya ADUN baru itu tidak akan melompat menyerti parti lain. BERNAMA

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.