Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

25 Sep 2009

Kembalikan Kegemilangan PAS Kawasan Besut



Haji Hassan, Timbalan YDP Besut menyantuni kehadiran Dr. Mujahid

Dari kanan, Dr. Mujahid, Haji iskandar dan Wan Azhar, dihujung sekalai Dato' Ustaz Hussein Awang

Jerteh, BESUT – PAS Kawasan Besut bertekad mengembalikan kegemilangan parti Islam tersebut di kawasan Besut dengan mencapai kemenangan dalam pilihanraya ke 13 akan datang.

Yang DiPertua PAS Besut Ustaz Wan Azhar Wan Ahmad berkata demikian ketika memberikan respon atas cabaran yang dibuat oleh Dr. Mujahid Yusuf Rawa ketika berucap di Majlis Eidul Fitri PAS Besut.

Beliau yang ditemui Buletinonline berkata, kehadiran dua tokoh dari Pantai Barat, Haji Iskandar Abdul Samad (Exco Kerajaan Selangor) dan Ahli Parlimen Parit Buntar itu telah menyemarakkan semangat juang dikalangan ahli dan penyokong PAS.

Pada masa yang sama, kata Ustaz Wan Azhar, orang ramai yang hadir amat bertuah kerana dapat mendengar dan memahami perkembangan dan isu politik terbaru dari dua negeri, Selangor dan Perak.

Sehubungan itu, Haji Iskandar yang juga Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor berkata, isu Selcat yang sedang hangat sekarang sebenarnya adalah isu remeh yang diperbesarkan oleh media.

Katanya, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim telah memanggil satu mesyuarat bagi mengambil kata sepakat dalam isu berkenaan.

”InsyaAllah, ia akan dapat diselesaikan, satu mesyuarat yang melibatkan semua pihak akan diadakan pada Isnin ini (28 Sept), khusus untuk membincangkan isu Selcat,”katanya kepada Buletinonline.

Sebelum itu, Ustaz Wan Azhar dalam ucapan aluannya berkata, kunjungan yang tidak putus-putus orang ramai ke majlis tersebut menandakan satu isyarat yang jelas dari rakyat terhadap suasana dan perkembangan politik yang berlaku.

Buletinonline dimaklumkan, Majlis yang diadakan di pekarangan pejabat PAS Kawasan Besut tersebut telah dihadiri lebih 3000 orang pengunjung sejak jam 9.00 pagi hingga 1.00 tengahari.

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.