Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

14 Sep 2008

Taiwan...Taiwan.. ~ malaysiakini

13 Sept 2008

9 pm

Salam dari Taoyuan, TAIWAN

Oleh kerana Taiwan dilanda Typhoon Sinlaku, Penerbangan pulang saya telah dibatalkan dan di jadualkan semula kehari Ahad 14 sept . Ini bermaksud bahawa saya tidak akan sempat menghadiri Mesyuarat Agung Tahunan Bahagian (MATB) Kuantan yang dijadualkan pada 14 sept jam 11pagi Tentu sekali saya sedih, kerana tidak dapat bersama ahli KeADILan Kuantan namun ianya tidak melemahkan semangat saya. Saya juga berharap ianya tidak akan melemahkan semangat ahli-ahli yang lain. Kali ini saya yakin bahawa MATB akan meriah dengan kehadiran yang cukup ramai, lebih dari biasa. Malah saya yakin ia akan jadi MATB luar biasa.


Disini saya juga ingin menegaskan bahawa misi pemergian kami keTaiwan telah tercapai dan ianya sungguh berjaya. Our TRIP HAS BEEN HIGHLY SUCESSFUL IN MEETING IT’S OBJECTIVES . Saya juga menegaskan seterusnya bahawa rancangan 16 Sept is RIGHT ON TRACK. If not literally on the actual date, 16+1 sept or 16+2 Sept. or even 16+3 Sept Nantikan bersama demi masa depan baru untuk seluruh rakyat Malaysia. Kita telah menunggu 50 tahun. tidak lama lagi penantian ini akan berakhir ~ YB Fuziah Salleh

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.