Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

14 Feb 2009

Lelaki pelik jumpa Ir Nizar ~ Malaysiakini

Semua lapisan masyarakat simpati pada Dato' Seri Hj Nizar, setiap hari ada sahaja yang berkunjung dan melahirkan rasa simpati. Yang berkunjung pula berbagai jenis ragam manusia. Lihatlah dalam gambar ini. Sekali pandang, dengan pakaian serta aksesori yang dipakainya, percakapannya, saya percaya semua orang pasti akan kata orang ini.................... Lelaki pelik ini pernah beberapa kali datang ke bangunan SUK, sekali dua pernah pernah terserempak dengan saya dan Dato' Seri. Dia mendakwa kononnya ia berketurunan Raja Melayu dari Melaka, namanya Tengku Daing Hj Abu Bakar Hasan.

Petang semalam, orang ini berkunjung ke kediaman MB untuk bertemu dengan Datin Seri, petugas Unit Amal tidak memberi kebenaran kerana curiga dengan gelagatnya, saya waktu itu sedang berbincang dengan beberapa rakan, menyedari kekecohan yang berlaku di luar, saya menjengok dan terus menyapa. Dia bersimpati dengan Dato' Seri, dan boleh membantu menyelesaikan masalah ini dengan syarat bagi peluang bertemu dan bercakap dengan Datin Seri, dia tahu Dato' Seri terlalui sebuk, cukuplah bertemu dengan Datin Seri.

Lelaki pelik ini juga tahu, apa yang berlaku ke atas Hj Nizar adalah penganiyaan, tak patut mereka buat macam itu, dia tahu MB orangnya baik, dia bangga dan tidak pernah lupa apabila MB tegur dia di kantin dan mempelawanya makan sekali, dia bercerita kepada orang ramai yang MB Perak menegur dan mengajaknya makan sekali di kantin pejabat.

Dia bercerita dengan penuh semangat, akhirnya dia lupa hasrat nak bertemu dengan Datin Seri, letih bercerita, dia pun minta izin untuk balek. ~Misbahul Munir

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.