Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

25 Feb 2009

MB 'Haram' nak bagi kuliah agama ~ Malaysiakini

Mampukah Zambri buat apa yang Nizar buat?


IPOH (23 FEB) : Setiap hari Isnin Dr Zambry akan menyampaikan tazkirah dan mengimamkan solat Zohor di surau bangunan SUK.

Zambry berbuat demikian kerana cuba menyamai apa yang pernah selalu dilakukan hampir setiap hari oleh Dato Seri Ir Haji Mohamad Nizar Jamaludin. Nizar melakuykannya bukan sekadar hari isnin sahaja . Harap Zambri akan cuba melakukan sama.Perkara yang baik seperti itu , molek ditiru.




Mungkin Zambri mahu melihat dan mengukur sejauh mana populariti beliau dikalangan kakitangan awam disitu. Diharapkan, Dr Rahman tidak akan mengeluarkan apa-apa arahan mewajibkan setiap kakitangan ke surau.


Ah! Itu sembahyang bacaan sirr! Apa kata jadi imam sembahyang maghrib atau Isya? Kita semua nak dengar bacaan Zambri bagaimana ….. Sebelum ini, Nizar selalu mengunjungi masjid dan surau untuk sama-sama para jemaah mengimami solat Maghrib, Isya’ dan juga Subuh . Beliau juga sering menyampaikan kuliah selepas itu. Harap Zambri akan cuba melakukan sama.Perkara yang baik seperti itu , molek ditiru.

Nizar juga boleh dikatakan setiap waktu sebelum solat Jumaat akan menyampaikan tazkirah di masjid-masjid. Mampukah Zambri berbuat sama ? Harap Zambri akan cuba melakukan sama.Perkara yang baik seperti itu , molek ditiru.


Harap-harap Zambry akan turut sama memberi tazkirah di masjid-masjid tanpa menyusahkan dan melibatkan pihak polis.Nizar tidak pernah menyusahkan pihak polis untuk mengawalnya atau menyusahkan mereka untuk mengiringi beliau kemana-mana. Harap Zambri akan cuba melakukan sama.Perkara yang baik seperti itu , molek ditiru.


Tetapi, mampukah Zambri berbuat seperti itu? Ah! Jangan bimbang kerana Zambri mempunyai seorang 'Penasihat Agama' yang tersohor berstatus Exco yang akan jadi mentornya.Khabarnya mentornya itu pernah kena ….sysss Wallahu a’lam bissawab…..

Adaptasi dari : sini

2 ulasan:

Pemuda Pelapis berkata...

Agama bukan untuk pertandingan atau dibeda-bedakan. Jika rasa terlebih dari orang lain hendaklah kamu mengajar kekurangan orang lain. Itu yang sepatutnya. Konon kata orang-orang PAS reti sangat agama. Bab ini pun tak boleh faham, macam mana?

Satu lagi nak pesan, kalau setakat reti cedok apa orang lain tulis dan tak tahu nak mencari penulisan sendiri, lebih baik tutup ajelah blog ni daripada menambah dosa menabur fitnah tapi konon PAS perjuangkan Islam. Hanya mencemarkan imej Islam sahaja. Amat dhaif dan cetek ilmu nampaknya. Memalukan bangsa dan agama.

antianwaribrahimdotcom berkata...

pemuda pelapis...

aku setuju dgn pendapat hang.

pas hanya tahu mendabik dada dia paling islamik dan org lain kafir.

pemuda besut...

pas itu cuma parti politik politik!

pas bukannya suatu anutan atau kepercayaan yg boleh membawa kita ke syurga!

hang pun dh kena kencing dgn ulamak2 pas yg hampeh tu!

meh, datang sarawak. aku ajar hang cukup2.

org pas bila dh datang sarawak akan sokong BN.

nak tahu kenape?

lu pikirlah sendiri!

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.