Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

7 Mac 2009

4.04: Mahfuz sedang memberi kata-kata semagat kepada Mahasisiwa


Ahli Perlimen, Dato' Mahfuz Omar sedang berucap....


1 ulasan:

Mike berkata...

Saya penyokong kuat PR untuk mengambilalih pentadbiran negara dari Umno.

Tapi bila saya tengok orang Pas demo bodoh hari ini, saya hampa. Pas pejuang Islam kan. Mana ada kena mengena dengan bangsa atau bahasa. Perkataan Sains dan Matematik itu pun bukan bahasa Melayu, ciplak jugak.

Banyak isu2 besar lagi yang sepatut demo, saperti wang rakyat dilesapkan ke, air Selangor di kebas lanun2 umno ke, rakyat Malaysia menentang "Peragut" yang ragut kerajaan negeri Perak ke. Ini tak, bodoh punya timing, biar Samad Said dengan NGO lah buat demo. Bahasa Melayu untuk syair, sajak, pantun dan gurindam ok le. Mana ada orang Melayu jadi saintist atau ahli matematik sekurun dahulu.

Kalau setakat Computer jadi Komputer itu bukan bahasa asli. Joy stick jadi "joistik" atau "batang ria". Rectangle jadi segi empat tepat (3 perkataan tapi mengeliru), senang lagi square and rectangle, betul tak.

Lagi satu, ahli Parlimen PR tanya pasal khalwat pegawai Kem.Penerangan kat Parlimen, bodoh punya kerja, sama dengan Umno.

Dalam isu bahasa ini, saya rasa PR termakan umpan (sama macam 2 ekor katak kat Perak tu) yang digubal oleh Umno psy-war specialist. Entah2 Samad Said and gang itu agent provocateur tajaan Umno. Presiden dan Timbalan Pas ni memang bodoh atau Timbalan Presiden tu dah kena beli dengan umno, jadi Presiden yang bodoh kot. Yang Mat Sabu dgn Kamarudin Jaafar itu gila apa? Kita ada banyak masaalah yang lebih besar untuk diselesaikan untuk kesejahteraan rakyat, brader. Saya rasa TG Nik Aziz tak berkenan dengan orang2 Pas demo pasal bahasa sekarang ni.

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.