Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

23 Jul 2009

PAS Besut fokus gerak kerja pilihan raya

BESUT, 23 Julai (Hrkh) - Peluang PAS Terengganu mengulangi kecemerlangan 1999 semakin terbuka luas sekarang ekoran krisis dalaman Umno yang tiada penghujung.

Mengambil kira momentum itu PAS Besut mempertingkatkan gerak kerja bagi menarik sokongan rakyat menghadapi pilihan raya umum ke-13.

Dan esok PAS kawasan itu menganjurkan program jamuan makan bersama pemimpin tertinggi PAS Pusat yang akan diadakan di seluruh kawasan parlimen Besut.

Ketua Penerangan PAS Besut, Ustaz Wan Sukri Wan Isa berkata, empat Majlis Tindakan Dun (MTD) akan mengadakan jamuan makan bersama pemimpin tertinggi PAS yang hadir menemui masyarakat setempat.

Katanya, pimpinan PAS Pusat akan diketuai Timbalan Presiden, Ustaz Nasharuddin Mat Isa dan turut disertai Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, Ustazah Nuridah Mohd Salleh.

"Jamuan makan sambil menderma yang bermula jam 10 pagi hingga 6 petang itu diadakan bagi mengisi tabung pilihan raya empat MTD di kawasan Parlimen Besut," katanya di sini.

MTD terbabit iaitu Kuala Besut, Kota Putera, Jertih dan Hulu Besut.

Menurutnya Ustazah Nuridah akan memulakan lawatan menemui penduduk setempat mulai jam 10 pagi, manakala Ustaz Nasharuddin mengadakan lawatan pada sebelah petang.

Kata beliau program itu bermula di MTD Kuala Besut mulai jam 10 pagi, diikuti Dun Kota Putera bertempat di Markas PAS Cawangan Gong Bayor kemudian Dun Hulu Besut bertempat di Markas Kampung Lubok Kawah.

Lawatan Timbalan Presiden pula bermula selepas solat Jumaat di Markas PAS Kampung Baru diikuti Dun Kota Putera, Dun Jertih dan Dun Besut.

Wan Sukri juga berkata, bagi menjayakan jamuan rakyat sebanyak lapan ekor lembu akan dikorbankan iaitu dua ekor bagi setiap Dun.

Pada sebelah malam kedua-dua pemimpin PAS terbabit akan menyampaikan ceramah di Pusat Tarbiyah Darul Ridwan Kampung Baru.

Manakala pada hari Sabtu pula Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang akan menyampaikan ceramahnya di Belakang Masjid Bandar Jertih bersama ahli Majlis Tertinggi KeADIlan, Dr Badrul Amim Baharom. - Ramli Yamat

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.