Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

24 Nov 2009

Mendiang Beng Hock Selamat Disemadikan



Mayat mantan Setiausaha Politik Exco kerajaan negeri, Teoh Beng Hock selamat disemadikan di Taman Peringatan Nirvana, Semenyih tepat jam 10 pagi tadi.

Majlis pengkebumian semula itu dihadiri oleh abangnya, Teoh Bee Kee, adiknya, Teoh Lee Lan dan saudara mara yang lain.

Kedua ibu bapa mendiang bagaimanapun tidak hadir ke kawasan pengkebumian sebaliknya hanya menunggu di sebuah kuil di situ mengikut adat resam masyarakat Cina.

Turut hadir adalah Penasihat DAP, Lim Kit Siang; mantan majikan mendiang, Exco Ean Yong Hian Wah dan Ahli Parlimen Segambut, Lim Lip Eng.

Menurut adik mendiang, Teoh Lee Lan pihak keluarga kini berasa tenang setelah mendiang selamat dikebumikan dan berharap pembunuh abangnya dapat dihukum.

“Beng Hock hari ini dia ditanam semula, kami sekeluarga rasa lebih tenang dan berharap kebenaran akan diberi kepadanya dan sesiapa yang telah membunuhnya dihukum,” katanya.

Sementara itu, Ean berkata tiada siapa yang akan faham penderitaan dialami keluarga mendiang yang terpaksa menjalankan bedah siasat kedua ke atas Beng Hock semata-mata untuk mencari kebenaran.

Katanya, kini dunia akan tertumpu kepada Perdana Menteri Najib Razak sama ada dapat menunaikan janji 1 Malaysia yang dilaungkan untuk membawa keadilan.

“Dunia melihat Najib dan pentadbirannya adakah beliau sanggup untuk menunaikan janji 1 Malaysia yang dilaungkan untuk mendapatkan kebenaran dan mengembalikan semula keadilan untuk Beng Hock.

“Jika beliau gagal berbuat demikian saya rasa mana-mana rakyat Malaysia boleh menjadi mangsa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), mereka akan kehilangan hidup yang berharga tanpa sebab,”katanya. TVS

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.