Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

20 Mac 2009

PRK P059 BUKIT GANTANG (11): Perang saraf BEnd sudah bermula...

(17) ABO @ Bukit Gantang - Ini kerja orang BACUL' !!

Ketumbukan pasukan sukarelawan pemantau untuk memantau anjing-anjing jahat akan ditubuhkan bagi merakam, dan mengumpul bukti tepat di lokasi-lokasi panas, dan strategik bagi mengelakan kerja jahat seperti ini berulang-ulang.

Perkara ini akan dibincangkan dalam kadar segera. Kepada yang berminat untuk menjadi sukarelawan pemantau ini sila hubungi wak. Syarat minima ada telefon berkemera. Jika ada e-Cam lagi bagus, dari ambik gambar burung, baik ambik gambar anjing-anjing yang membuat onar lebih baik dan berpahala. SMS ajer kat wak, wak nak tengok berapa ribu sukarelawan di Bukit Gantang yang benar-benar komited untuk berjuang.


Jijik kalau perang macam ini. Ciberboron baru sahaja menghantar mesej ke Bilik Media (2) menyatakan bahawa poster dalam bentuk risalah ini telah mula ditebarkan ke seluruh alam terutamanya di Pekan Trong, Pekan Simpang dan beberapa lagi kawasan di sekitar Bukit Gantang. Wak cakap, kaedah begini hanya orang bacul sahaja yang buat.

Betullah apa yang wak bualkan dengan sahabat wak, peperangan secara 'conventional warfare' sudah mula disisihkan. Kini jelas mereka mula melaksanakan CIW iaitu 'conventional insurgency warfare'. Dan dibawah ini satu contoh teknik peperangan yang dilaksanakan. Lontar batu sembunyi tangan.



Poster dalam saiz B5 barangkali, yang memaparkan gambar Mufti Perak dan Sultan Perak decetak serta digambarkan sebagai..,wak tak sanggup nak tulis..dah ada tu hangpa tengok sendiri ! Satu lagi provokasi yang dilakukan untuk memburukkan Pakatan Rakyat.



2 laporan Polis sedang dan telah di buat petang ini, yang melibatkan edaran poster jahat oleh mereka-mereka yang bangang sebanggangnya. Wak belum upaya untuk menuduh sesiapa yang berlindung di sebalik penyebaran jahat poster ini sekarang, biarlah Polis yang menyiasatnya. Cuma dalam fikiran wak, ia dibuat oleh gerombolan manusia yang berhati hitam dan jahat.

Tapi bila wak teliti, warna cetakan tulisan yang dipilih itu seperti selalu wak lihat, tapi di mana yaa ? Macam ada kesinambungan dengan warna tulisan dan logo satu pertubuhan politik. Jika hangpa dapat 'clue' , wak minta sangat, tolong beritahu wak..! Warna merah dan biru tua..isshh..!

updated jam 4.30 pm...

Dari laporan saksi, suspek yang menyebarkan risalah secara by-hand di perkarangan masjid jamek Trong itu serta turut menyebarkannya secara rawak, ala-ala tebar poster wayang zaman dulu-dulu tu ler beb! dipercayai dilakukan oleh individu melayu berumur dalam lingkungan 50an. Apabila saksi mendekati suspek, beliau dengan pantas melarikan diri.
Akan diupdate dari masa ke semasa...!

33

51

62

7

Sebahagian foto yang sempat diambil oleh krew bloggers BlogNet@Perak tengahari tadi.

~ ABO 2009

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.