Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

6 Feb 2009

Ceramah di rumah MB Perak

Rakyat berbilang kaum tetap menyokong MB Nizar


Tempat perhimpunan orang ramai terpaksa dipindahkan beberapa kali kerana diganggu oleh pihak tertentu dan akhirnya terpaksa diadakan di kediaman Menteri Besar.


Orang ramai yang mahu menunjukkan sokongan kepada Pakatan Rakyat telah mulai berkumpul sekitar jam 7.00 malam. Kenderaan dan orang ramai sama sesaknya memenuhi ruang perkarangan Kediaman Menteri Besar.

Perhimpunan berbagai bangsa – Melayu , Cina dan India yang menggambarkan komposisi kaum yang berpadu dan bermuafakat sama-sama menunjukan rasa tidak puas hati mereka terhadap tindakan Umno/BN merampas kerajaan Pakatan Rakyat di negeri Perak.


Sementara orang-orang Islam berhimpun didalam ruang surau/dewan bersolat dan bermunajat, mereka yang bukan Islam pula berhimpun diluar dengan sepanduk-sepanduk mengecam perbuatan terkutuk BN/Umno .



Dianggarkan lebih 50 ribu manusia bersesak memenuhi ruang perkarangan Kediaman Menteri Besar walaupun hujan turun agak lebat.


Selepas melakukan solat hajat, majlis ceramah pun bermula. Beberapa pimpinan telah berucap dengan menyatakan sokongan terhadap MB NIzar dan mengecam perilaku Umno/BN merampas pentadbiran negeri Perak dengan cara yang amat keji.


Dato Seri Nizar dalam ucapannya berkata, yang penting dipertahankan bukanlah kedudukannya sebagai seorang Menteri Besar, tetapi apa yang perlu dipertahankan ialah hak rakyat untuk mendapatkan keadilan dalam negara yang mengamalkan demokrasi.

Rakyat akan menggunakan kuasa mereka dan akan mengkuburkan terus Umno/BN dalam pilihanraya akan datang.Rakyat tidak akan memaafkan dan melupakan episod hitam yang sedang melanda negeri Perak kini.


Nizar menyifatkan kerajaan BN/Umno diPerak ini adalah ‘Kerajaan Haram’ kerana merampas hak rakyat dengan mengenepikan perlembagaan negeri.

Rakyat Perak menuntut supaya pilihan raya negeri diadakan dan BN / Umno tidak perlu gusar jika sekiranya rakyat majoriti benar-benar menyokong mereka.


Rakyat tidak akan berhenti daripada tuntutan tersebut dan mereka akan buktikan bahawa pemerintahan BN/Umno di Perak hari ini , sebenarnya bukanlah pilihan rakyat.


Mereka bukan sahaja menggunakan tipu muslihat yang keji malah menggunakan amalan rasuah semata-mata mahu berkuasa.

Mereka mesti ingat, Yang Maha Berkuasa ialah Allah SWT.Ianya Maha Adil dan Maha Saksama.Kita akan terus memperjuangkan keadilan dan pasti Allah akan memberikan keadilan itu kepada kita semua.

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.