Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

28 Jul 2008

ANWAR AKAN DIHADAPKAN KE MAHKAMAH DAN TIDAK DIBENARKAN IKAT JAMIN - YB SAIFUDIN

Ahli Parlimen Machang yang juga Perancang Strategi PKR, Saifuddin Nasution mendedahkan bahawa laporan Doktor untuk pemeriksaan kesihatan Saiful Bukhari Azlan menjelaskan bahawa tidak ada kesan penembusan di duburnya walaupun beliau mendakwa Anwar Ibrahim meliwatnya sebanyak sembilan kali

"Doktor telah memeriksa Saiful dan mendapati bahawa tiada penembusan dikesan di dubur Saiful, Laporan penuh tersebut akan disiarkan oleh media internet hari ini dan Suratkhabar Keadilan hari Selasa" .

"Kita yakin bahawa dengan laporan ini maka pihak terbabit akan cuba mencari helah dan taktik baru untuk membuktikan berlakunya liwat tersebut" kata Saifudin.

Sementara itu Saifudin juga menjelaskan bahawa Anwar telah mengumumkan akan bertanding di Pilihanraya Kecil Parlimen Kulim-Bandar Baharu jika mahkamah memutuskan bahawa kerusi tersebut kosong pada 19 Ogos ini.

"Beliau telah mengesahkan akan bertanding pada pilihanraya kecil Kulim-Bandar Baharu jika kerusi tersebut kosong. Pengumuman ini dibuat sebentar tadi di mana sekarang ini Anwar sedang berceramah di depan ribuan pendengar di Kulim" tegas Saifuddin.

Kita yakin Anwar akan menang kerana keputusan Pilihnaraya Umum lalu jelas menunjukkan bahawa rakyat menolak BN secara total di kerusi tersebut. Katanya calon PKR, Zulkifli Nordin menang lebih dari 5,000 undi sedangkan sebelum ini pembangkang tidak pernah menang di situ.

Menurutnya, rakyat mesti turun habis-habisan membantu Anwar jika ditakdirkan pilihanraya kecil berlaku di Kulim-Bandar Baharu.

Zulkifli Nordin katanya, telah bersetuju memberi laluan kepada Anwar untuk berdepan dengan calon BN di kawasan tersebut. Malah PAS Kedah telah awal-awal lagi telah membuat kenyataan akan turun habis-habisan untuk membantu Anwar.

Saifuddin berkata demikian ketika menyampai ceramah umum di Dataran Pejabat PAS Bukit Katil malam tadi.

Beliay juga mendakwa pelbagai usaha akan dilakukan oleh pihak tertentu untuk mengagalkan usaha Anwar untuk kembali ke parlimen dan akhirnya membentuk kerajaan pusat yang baru menjelang 16 September ini.
Usaha pertama ialah menuduh beliau meliwat Saiful Bukhari Azlan dengan menjadi Saiful sebagai pelakon utamanya.

"Tuduhan liwat merupakan usaha untuk menggagalkan perancangan Pakatan Rakyat untuk merampas kerajaan pusat".

"Kalau diibaratkan keretapi Butterworth ke Kuala Lumpur, keretapi kita sudah sampai ke Rawang dan tergelicir sedikit dari landasan, maka sudah tentu ia memakan masa untuk diperbaiki" .

"Saya yakin keretapi kita akan sampai ke Kuala Lumpur dan Pakatan Rakyat akan menjadi kerajaan baru menggantikan Barisan Nasional" kata Saifudin ketika berceramah di Dataran Pejabat PAS Bukit Katil malam tadi.
Menurutnya Umno dan Barisan Nasional cukup takut kalau-kalau Anwar dapat memasuki Parlimen sebab itulah pelbagai usaha dirancang untuk menghalang beliau.

Jadi usaha terakhir mereka untuk menghalang kemaraan Anwar dan Pakatan Rakyat ialah menghadapkan Anwar ke mahkamah dan hakim akan membuat keputusan tidak membenarkan Anwar diikat jamin.

"Kita kena ingat bahawa hakim adalah hakim politik, Peguam negara adalah lantikan politik, ini terbukti apabila perkara sama berlaku dalam kes liwat tahun 1998 dahulu" kata Saifuddin yang merupakan Ahli Parlimen Machang dan Perancang Strategi PKR.

Ceramah beliau tersebut mendapat sambutan yang diluar dugaan apabila orang melimpah sehingga keluar dataran Pejabat PAS Bukit Katil.

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.