Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

4 Mei 2009

Isu Kerajaan Nizar : Zambry Terdesak Buat Laporan Polis Ke atas ADUN Titi Serong

Bernama melaporkan Menteri Besar kerajaan haram UMNO BN Perak Dr Zambry Abdul Kadir membuat laporan polis dan akan mengambil tindakan undang-undang terhadap anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Titi Serong, Khalil Idham Lim yang didakwa membuat tuduhan melampau kepada beliau dan Barisan Nasional (BN) menerusi satu kenyataan media hari ini.

Zambry yang juga Adun Pangkor berkata tuduhan melampau dan keterlaluan itu turut disiarkan dalam laman blog milik Khalil Idham di idhamlim.blogspot.com.

"Ini sikap seorang Adun yang menjijikkan, memualkan dan tidak mempunyai prinsip agama dengan membuat tuduhan keterlaluan dan melampau.

Banyak pihak menyifatkan tindakan Zambry itu sebagai satu tindakan yang bakal akan mendedahkan lagi apa yang sebenarnya dilakukan oleh kerajaan haram BN Perak yang diterajuinya.

Zambry tidak menyedari perbuatan beliau bersekongkol dengan Najib untuk merampas kerajaan Pakatan Rakyat di Perak itu lebih menjijikkan, memualkan dan tidak mempunyai prinsip agama.

Malah kedudukan Menteri Besar yang sedang dipegangnya kini tidak mendapat pengesahan dari mana-mana pihak, gagal mendapat restu rakyat di Bukit Gantang, gagal mendapat perisytiharan di mahkamah.

Sepatutnya sebagai seorang yang jika mempunyai harga dan maruah diri, meletakkan jawatannya sesegera mungkin sebelum dihukum oleh rakyat dengan lebih dasyat di dalam pilihanraya akan datang.

Zambry mengulas entri bertajuk 'Kenyataan Media Adun Titi Serong' yang disiarkan di laman blog Adun berkenaan.

Entri itu antara lain mendakwa Zambry dan BN telah membenarkan bangunan Dewan Undangan Negeri dimasuki oleh 'bomoh' untuk menjampi kerusi Speaker DUN dan mendesak Mufti Perak supaya mengeluarkan fatwa berhubung perkara berkenaan.

Zambry berkata beliau telah membuat satu laporan polis berhubung perkara itu di Balai Polis Kampung Rapat di sini.

Beliau menyifatkan tindakan itu berniat jahat dan cuba menanam serta mengapi-apikan kebencian rakyat terhadap beliau dan BN dalam keadaan di mana DUN akan bersidang Khamis ini.

Semua rakyat bukan sahaja rakyat Perak malah rakyat seluruh negara tahu berapa banyak program maksiat dilaksanakan oleh kerajaan Perak sejak ianya dirampas dari Pakatan Rakyat. Program yang mempersendakan Islam melalui tarian separa-bogel yang diadakan semasa kempen pilihanraya Bukit Gantang serta program Jom Heboh yang bertentangan dengan fatwa mufti yang menganggap program tersebut sebagai haram dilaksanakan oleh oleh UMNO BN di bawah pimpinan beliau. -GB

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.