Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

16 Dis 2009

Gossip : Selamat Pengantin Baru Bung Moktar.. Zizie mengaku dilamar wakil rakyat BN Sabah

KUALA LUMPUR 15 Dis. - Pelakon terkenal tanah air, Zizie Izette, 31, mengakui dia sudah dilamar oleh seorang wakil rakyat Barisan Nasional (BN) dari Sabah dan bersedia bergelar isteri.

Saya percaya berita angin yang saya dengar ini tidak akan menarik perhatian sesiapa pun. Ia mengenai tokoh celupar, ayam sabung BN dalam Dewan Rakyat dari Kebinatangan...oops...maaf, Kinabatangan yang bernama Bung Mokhtar Radin. Apa yang menariknya mengenai Bung Mokhtar ini? Tiada apa yang menariknya mengenai MP yang berusia 50 tahun tapi berwajahkan seorang tua berusia 65 tahun itu, kecuali keceluparannya, sehingga pernah digelar sebagai contoh 'ugly Malaysian'.

Dan apabila beberapa hari ini tersebar berita Bung Mokhtar berkahwin dengan seorang artis wanita bernama Zizie Ezette, siapa yang peduli? Dia punya pasallah nak kahwin dengan sesiapa pun, asalkan masih dalam kuota empatnya. Lagi pun lagak gatal Bung memang melayakkan dia berkahwin dengan artis muda yang sexy-mexy itu. Seperti Bung, Zizie yang berusia 31 tahun itu juga nampak lebih tua dari usianya, macam wanita 40 tahun, mungkin kerana tubuh aktress itu yang terlalu tembam. Tapi kulit putih melepak dan gaya manja disertai pakaian yang selalu menjolok mata itu pasti bisa mencairkan hati mana-mana lelaki, apa lagi lelaki yang selalu berlagak gatal...

Apapun, jika berita ini benar, selamat pengantin baru kepada Bung. Semoga selepas mendapat isteri baru yang masih muda seperti Ezette, MP dari Kinabatangan itu akan lebih cool di Parlimen dan tidak bercakap dengan gaya yang memalukan anak-anak kecil lagi.


~ pendikar gunung kriang

1 ulasan:

abgBro berkata...

pernah nmpak zizie dan ibu nye hadir ke jamuan hariraya DS Anwar bberapa tahun yg lalu...:)

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.