Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

21 Jun 2009

PRK N41 Manek Urai (11): PAS Besut bantu kempen di Manek Urai

BESUT, 21 Jun (Hrkh) - PAS Besut tidak ketinggalan turut membantu kempen calon PAS pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (Dun) Manek Urai, 14 Julai ini.

Mantan Yang Dipertua PAS kawasan itu, Dato� Husein Awang berkata, petugas PAS Besut akan berkampung bersama petugas PAS kawasan dari seluruh Terengganu di peti undi Laloh bermula 23 Jun ini sehingga hari pilihan raya.

Katanya seramai 10 petugas dari Besut yang terdiri daripada empat ahli jawatankuasa PAS, empat muslimat dan dua pemuda akan berkampung di Manek Urai mulai tarikh tersebut.

Beliau berkata, petugas PAS Besut diketuai Timbalan Yang Dipertua PAS kawasan, Haji Hassan Salleh akan bertugas selama empat hari di peti undi berkenaan dan selepas itu mereka akan diganti petugas lain sehingga hari mengundi.

"Selain petugas tetap, PAS Besut mengalu-alukan kehadiran ahli-ahli dan penyokong PAS bagi membantu kempen calon PAS di kawasan peti undi Laloh," katanya ketika ditemui selepas mesyuarat jawatankuasa PAS kawasan di sini, baru-baru ini.

Sementara itu pada mesyuarat tersebut PAS kawasan melantik Hussein Awang sebagai Pengarah Dun Jertih, Aminuddin Mohd Ali (Pengarah Dun Kuala Besut), Salahuddin Jaffar (Dun Hulu Besut) dan Ustaz Abdul Aziz Abbas (Dun Kota Putera).

Manakala bekas Ketua Dewan Pemuda PAS Besut, Haji Adam Said dilantik sebagai Setiausaha PAS Besut yang baru menggantikan Ustaz Mohd Zaid Yusuf.

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.