Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

9 Sep 2009

Mereka juga ingin bergembira di Hari Raya.... - Merah Hitam

Suhaib Mat Sah berbaju biru dan Faiq Lokman berbaju hijau adalah sebahagian dari berpuluh-puluh anak tahanan ISA yang masih dikurung di Kem Kamunting.

Pada hari ini, ada 17 tahanan ISA dengan 40 bilangan anak dan isteri masih menjadi mangsa akta tahan tanpa bicara ISA. Walaupun pada 1 ogos lalu rakyat telah memberitahu pada PM mereka tidak menolak ISA kerana unsur tahan tanpa bicara itu, namun nampaknya, PM dan Menteri Dalam Negeri masih belum bersimpati untuk membebaskan kesemua tahanan, dibulan mulia ini.

Kesemua anal-anak itu telah kehilangan orang yang sepatutnya mencari rezki untuk mereka.Bapa-bapa mereka yang masih ditahan dibawah ISA, tiada pekerjaan yang boleh menjana wang untuk diberikan pada keluarga bagi menyambut perayaan yang bakal menjelma di penghujung Ramadhan mulia ini.

Bapa mereka masih dianiaya oleh Menteri Dalam Negeri yang nampaknya belum mahu membebaskan , walaupun sedang berada di bulan yang penuh kemaafan dan keberkatan ini. Apakah perasaan isteri dan anak-anak ini? Adakah anda semua sampai hati melihat mereka yang sedang dizalimi ini, menyambut kegembiraan Syawal dalam keadaan serba kekurangan lantaran bapa mereka masih di kurung di Kem Kamunting sana?

Silalah tunjukkan keperihatinan anda dengan menghulurkan sedikit bantuan supaya mereka juga dapat bergembira sepertimana insan lain.Saya merayu agar lebih ramai bloggers Muslim yang akan linkkan bannner GMI ini di blog masing-masing supaya lebih ramai yang akan menyumbang untuk tujuan ini.Saya mensasarkan sekurang-kurangnya cuba memperolehi dalam lingkungan RM 10 – 15 ribu supaya dapat diagihkan samarata kepada semua mangsa.

Anda yang menyumbang di akaun Bendahari GMI, dibawah nama Nashita Md Noor, May Bank 162209939776, boleh telefon beliau di hp 0132096373 untuk memastikan wang telah dimasuk ke akaunnya.Semoga Allah beri pahala yang berlipat kali ganda kepada setiap sumbangan di malam sepuluh akhir Ramadhan ini. - lailagmi.blogspot.com/

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.