Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

20 Mei 2009

Pemuda UMNO Dicabar Desak SPRM Untuk Bersihkan Pimpinannya

Dewan Pemuda PAS Terengganu mencabar Pemuda UMNO mendesak dan membenarkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat semua pimpinan UMNO yang terlibat dengan rasuah dalam pemilihan UMNO baru-baru ini.

Ketuanya, YB Ustaz Mohd Nor Hamzah berkata SPRM sepatutnya bersikap agresif dan pro-aktif mengambil tindakan menyiasat beberapa pemimpin UMNO yang telah terbukti terlibat dalam gejala mungkar itu.

“Tindakan segera (mesti diambil) terhadap Ketua Pemuda UMNO, Khairi Jamaludin, Ahli Majlid Tertinggi, Dato Ali Rustam dan yang lain-lain,

“kami juga mendesak agar pemuda UMNO meminta pihak polis menyiasat Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Najib Razak yang dikatakan (didedahkan) oleh beberapa media di dunia tentang penglibatan beliau dalam kes pembunuhan Altantuya,”katanya dalam satu kenyataan media yang dihantar kepada Buletinonline.

Beliau berkata, pemuda UMNO sepatutnya malu bercakap tentang politik wang kerana tangan mereka sendiri berlumuran dengan najis rasuah.

Katanya pemimpin UMNO yang tidak bersih lagi dan parah dengan rasuah tidak layak menyamakan PAS dengan UMNO.

“UMNO tidak mungkin dapat mengelirukan rakyat dan menyamakan PAS dengan UMNO, rakyat sudah mengenali UMNO dan pimpinannya dengan rasuah /politik wang pada setiap kali pilihanraya dan pemilihan UMNO,”katanya.

Menurut beliau, pihak media yang pro-UMNO telah memutarbelitkan kenyataan kenyataan mursyidul Am dan Ketua Dewan Ulama PAS.

Katanya kedua-dua pimpinan PAS itu hanya memberikan nasihat dan ingatan supaya warga PAS jangan mendekati rasuah/politik wang, namun tindakan media yang belum matang sengaja mahu memburuk-burukkan imej PAS. -buletinonline

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.