Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

20 Mei 2009

UMNO ditalqinkan??

Astaghfirrullah..MasyaAllah..!! Ni kat mana ni ? UMNO dah mati ke??? Kat mano tu??

Kuburkan Saja Mereka!

Sumber tak sohih mengatakan bahawa, kejadian ini berlaku di Semporna Sabah, kerana depa tidak puas hati pasal tanah, dan KM depa (baca siapa ?), kawasan ni kawasan Naib Pengerusi UMNO yang bangap tu, saper ? itu..menteri apdal tuh laaa kalau nak tau, depa bukan mati pun, ni hanya protes jer wak, dan masih hard core umno, duit duit, dimana ko duit....UMNO talkinkan UMNO di Sabah lah yer ! ~ ABO 2009

4 ulasan:

suri berkata...

Salam,

Saya mengalu-alukan sebarang komen dari semua pihak tidak mengira fahaman. Namun biarlah konstruktif dan tidak lucah atau fitnah dan melulu.

http://penpusaka.blogspot.com

lailafillah berkata...

salam..hm..mereka memg patut memberontak dgn cara sprt ini..biar "orang2" yg tak bertanggungjawab tu sedar dari tido.

zainalabidinahmad berkata...

Pemuda PAS Besut, sebagai orang Islam apabila kita menyembahyang jenazah keatas saudara muslim, kita mendoakan yang baik-baik. Itu ajaran Islam bukan mengutuk dan mengata apa lagi sumpah seranah.

PAS memang satu gerombolan penhgkhianat Islam yang kerjanya tidak lain ialah mengajar orang melanggar segala yang diajar bagi orang Islam.

Bawalah bertaubat dan hentikan sikap bodoh yang hodoh.

ustazSAID berkata...

Salam, kalau pun benar Umno nak ditalkinkan, apa yg PAS Besut nak sibuk...itu kan PAS nak. Umno kan lebih jahat drpd Chin Peng dan DAP serta Hindraf?

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.