Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

10 Jul 2009

Dialog Terbuka Bersama Pimpinan PAS Terengganu Di DUN Kota Putera

Tuan Guru Hj Harun Taib Sedang menjawab persoalan dari rakyat

YB Hj Wahid Endut sedang menyampaikan ucapannya

Besut, Kampung Raja 09HB Julai 2009 - Majlis Dialog Terbuka Bersama Pimpinan PAS Negeri Terengganu telah diadakan di Kampung Gelam Mas yang juga terletak didalam kawasan DUN Kota Putera. Majlis Dialog disertai oleh semua lapisan masyarakat di Besut terutamanya rakyat di kawasan DUN Kota Putera.

Antara yang pimpinan yang hadir bersama ialah YB Tuan Guru Dato’ Hj Harun Taib (Pesuruhjaya PAS Terengganu), Ust. Dato’ Hj Abu Bakar Chik (Timb.PJ), YB Tuan Haji Abdul Wahid Endut (Timb.PJ), Ustaz Saiful Bahri Mamat (Timb.PJ), Hj. Yahaya Ali (Setiausaha), Hj. Muhyidin Abd Rashid (Bendahari), Ust. Hj Nik Zawawi Salleh (Ketua Penerangan), Ust. Mohd Nor Hamzah (Ketua Pemuda Negeri), Tuan Hj. Hassan Salleh (Timbalan YDP PAS Besut), Ust. Wan Syukri Isa (Ketua Penerangan Besut) , Ust. Hj. Abdul Aziz Dato’ Hj Abas (Pengerusi DUN Kota Putera) dan AJK PAS kawasan Besut.

Program dimulakan dengan ucapan daripada ketiga-tiga Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu iaitu Ustaz Dato’ Abu Bakar Chik, YB Hj. Abd Wahid Endut dan Ustaz Saiful Bahri Mamat. Seterusnya sesi dialog terus dibuka kepada rakyat setempat.

Antara persoalan yang dilontarkan dari masyarakat setempat ialah tentang cawangan PAS yang kurang aktif, isu tanah rakyat yang dirampas oleh Kerajaan U-BN Terengganu setelah mengambil alih pemerintahan pada 2004, persoalan bagaimanakah kerusi DUN & Parlimen ditetapkan oleh Pakatan Rakyat (Parti mana yang bertanding), apakah rancangan PAS Terengganu sekiranya kembali memerintah dan beberapa persoalan lagi.

Terdapat juga cadangan yang dilontarkan oleh masyarakat setempat ialah seperti program Usrah, cara untuk memantapkan cawangan, melakukan perang siber & menyebarkan maklumat melalui teknologi maklumat & internet bagi melawan kejahatan UMno BN yang menggunakan media massa dengan tidak beretika dan isu calon yang akan bertanding di DUN Kota Putera pada pilihanraya umum akan datang.

Dengan ada program dialog seperti ini, rakyat dapat berhubung secara terus dengan pimpinan atasan sekali gus merapatkan ukhuwah antara pimpinan & rakyat. Ini adalah bukti ketelusan & keterbukaan pimpinan negeri yang berani berhadapan dengan rakyat untuk berdialog & mempersoalkan kepada pihak pimpinan sendiri. Inilah keistimewaan yang ada didalam PAS & perbezaan antara pimpinan UMno BN yang takut untuk membuat dialog terbuka seperti ini untuk berhadapan dengan rakyat apatah lagi untuk berdebat. - kotaputera.net

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.