Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

9 Okt 2009

Markaz Dewan Ulama' diserang Pemuda UMNO

UMNO/BN laknatullah sanggup mengupah budak-budak hingusan untuk melakukan provokasi berdekatan dengan Markaz Dewan Ulama’ malam tadi semata-mata untuk mencapai hajatnya kerana mereka semakin bingung selepas rakyat di kampung Bagan Pinang itu sendiri menolak UMNO/BN laknatullah.





Apakah yang akan dilakukan oleh mereka selepas ini setelah gagal menghalau pemuda PAS keluar dari kampung tersebut malam tadi tetapi yang keluar dari kampung tersebut adalah UMNO/BN itu sendiri? Mereka mungkin kecewa kerana pihak polis tidak berpihak kepada mereka dan juga tidak berpihak kepada PAS. Tetapi lebih menyakitkan hati mereka apabila ceramah PAS dapat diteruskan sehingga ke akhirnya tanpa sebarang gangguan.

Gangguan kecil sememangnya tidak lari dari UMNO/BN yang cuba mengganggu ceramah PAS dengan buat bunyi bising motosikal. Itulah UMNO/BN laknatullah. Mereka sanggup buat apa sahaja asalkan haja mereka tercapai. Tetapi kehadiran pemuda PAS di tempat Markaz Dewan Ulama’ membuatkan mereka sedikit terganggu mental dangan menjerit seperti orang terkena santau. Yang menjerit itu bukan budak hingusan namun rang tua yang hanya tunggu masa untuk ditalkinkan.

Murahnya harga anak melayu UMNO/BN laknatullah. Dibayar RM30 sekepala untuk melakukan provokasi. Harga anak UMNO/BN yang melakukan provokasi malam tadi lebih murah daripada harga seekor kambing dan lembu yang masing-masing bernilai RM300 dan RM2000 seekor. Maruah UMNO lebih teruk dari harga seekor binatang. Beza orang UMNO/BN laknatullah dengan binatang adalah akal tetapi sifatnya adalah sama.
Sumber: kijang59

1 ulasan:

C L J berkata...

Penakutlah orang UMNO tu. Akhrinya lari begitu sahaja. Kalau PAS la yang menghadapinya pasti dengan polis sekali kena pukul.

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.