Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

6 Nov 2009

Malaysia beli kapal selam tidak boleh menyelam??

Kapal selam Scorpene pembelian dengan rakan kongsi Najib Altantuya tidak dapat berfungi dengan sepenuhnya setelah mengalami beberapa kegagalan untuk berfungsi di dasar laut. Agak pelik kapal selam tidak boleh menyelam.

Kapal selam yang baru dibeli dan baru sampai dikhabarkan dalam perjalanan ke Sepanggar tidak boleh menyelam di beberapa tempat. Ini menyebabkan kapal selam selam tersebut diiring oleh kapal pengiring. Ini kes yang agak pelik. Kapal selam tidak pandai menyelam.

Kapal selam malang itu diberi nama KD Tunku Abdul Rahman tetapi lebih popular di kenali sebagai ‘KD Altantuya’ dikalangan Tentera Laut Diraja Malaysia. Apa dah jadi dengan kapal selam kebanggaan Najib Altantuya ini. Kapal karam pun boleh menyelam inikan kapal selam tidak boleh menyelam.


‘KD Altantuya’ dan sebuah lagi kapal selam dibeli dengan harga RM3.4 bilion dengan Perimekar meraih komisyen RM530 juta. Komisyen itu menimbulkan kontroversi kerana nilai kapal selam berkenaan jauh lebih tinggi dari kapal selam model sama yang dibeli oleh Chile dan India.

‘KD Altantuya’ mula dibina pada tahun 2000 dan sepatutnya berkeupayaan menyelam sedalam 100 hingga 200 meter ke dasar laut. Mungkinkah kapal selam itu takut lemas? Itu yang kena siasat. -wargamarhaen

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.