Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

29 Apr 2010

Dakwaan Kickdefella : Ulasan Pimpinan Pas Kelantan

PAS Kelantan menafikan dakwaan penulis blog, Syed Azidi Syed Abdul Aziz bahawa parti itu terlibat dalam konspirasi perang gerak saraf terhadap Barisan Nasional (BN).
Timbalan Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) yang juga Setiausaha PAS Kelantan, Mohd Zaki Ibrahim menyifatkan dakwaan Syed Azidi yang juga bekas Pegawai Perhubungan Korporat Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK)itu sebagai satu pembohongan yang terancang.
"Apa yang disebut itu sebagai satu dakyah yang jauh daripada kebenaran... ia tak betul sama sekali.
"Semua yang dicakapkannya tidak benar, saya pasti segala pembohongan yang dilakukanya telah dirancang untuk mencemarkan imej PAS," katanya kepada mStar Online.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas mengenai dakwaan Syed Azidi atau lebih dikenali sebagai Kickdefella yang mendakwa menerima peruntukan lebih RM4 juta dalam tempoh tiga tahun bertujuan mewujudkan persepsi buruk bagi melemahkan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi dan memastikan PAS terus kekal memerintah di Kelantan.

Syed Azidi membuat dakwaan tersebut dalam laman blognya selepas beberapa pihak termasuk Setiausaha Akhbar Menteri Besar Kelantan mengecam dan mempertikaikan sumbangannya terhadap parti.
Dalam pada itu Mohd Zaki berkata, beliau percaya Syed Azidi diupah oleh Umno untuk sengaja memburuk-burukkan PAS.
"Dia dibayar oleh Umno untuk burukkan kita (PAS), dia sengaja nak lemahkan kepimpinan PAS dengan isu-isu mengarut seperti ini," katanya.
Jelasnya, PAS tidak perlu menggunakan wang untuk melemahkan Umno dan BN seperti yang didakwa Syed Azidi kerana parti itu mempunyai strategi tersendiri seperti yang diamalkan selama ini.
"Sejak dari dulu lagi kita sentiasa berusaha untuk jatuhkan Umno dengan cara mendekati rakyat dan pelbagai aktiviti yang lebih menguntungkan rakyat... PAS tak perlu guna duit," katanya.
Ditanya sama ada PAS Kelantan akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Syed Azidi, beliau berkata: "Ini politik budak-budak, kami tak perlu nak layan."Mstar

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.