Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

29 Sep 2008

Azmin Ali letak jawatan PKR? ~ Malaysiakini

Berikut adalah kenyataan Azmin Ali:

Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya, Mohamed Azmin Bin Ali, melepaskan semua jawatan saya di dalam Parti KeAdilan Rakyat berkuat kuasa hari ini, Isnin 29hb Sep 2008. Saya masih memegang jawatan ADUN Bukit Antarabangsa dan Ahli Parlimen Gombak. PC akan menyusul.

http://blog.azminali.com/2008/09/28/PerletakanJawatan.aspx ( artikel asal telah DIPADAM)

Tapi masih boleh lihat dalam Google Reader...
entri dari blog Azmin Ali : Perletakan Jawatan.
Gambar 5 - Google Reader Zoom In : Perletakan Jawatan.


Tetapi sebenarnya, Blog Azmin telah disabotaj oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Untuk maklumat yang BETUL..KLIK DISINI.


Pengunguman.
[ Pembetulan ejaan; Pengumuman~ Azmin baru bangun t
idur utk qiamulail kot....]


Saya ingin memaklumkan disini bahawa berita tentang
perletakkan jawatan saya sebagai Naib Presiden PKR yang telah digembar-gemburkan
adalah palsu dan merupakan satu cubaan untuk mengsabotaj diri saya dan Parti
Keadilan Rakyat. Saya masih lagi sebagai Naib Presiden PKR dan ahli
parlimen
Gombak dan ADUN Bukit Antarabangsa. Harap Maklum.Azmin Ali.

TETAPI DALAM SIBUK2 CARI SAPE PUNYA KERJA SABOTAJ WEB AZMIN ALI... ADA LAGI HACKERS KACAU WEB BELIAU.....

Ni Salah Hackers ke salah WEB Master???. Tengah kalut cari siapakah penceroboh.... Penceroboh lain pulak yang masuk rumah......


Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.