Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

20 Apr 2009

Catatan Amy Search mengenai Tok Guru Nik Aziz

Aku dan Tok Guru

Aku sebenarnya terpinga-pinga dan “fonkius” tentang berita yang disensasikan mengenai aku masuk PAS dan kemudiannya tentang aku nafi masuk PAS. Adakah hanya kerana aku hadir dalam suatu majlis sebagai seorang artis di majlis anjuran PAS, yang juga dihadiri oleh Tok Guru Nik Aziz menjadikan aku seorang ahli parti secara automatik? Adakah juga hanya kerana kehadiran Tok Guru menjamu selera di Restoran Cheng Ho dan kehadiran rakan-rakan sepemergian bersama aku ke Tanah Suci di open house hari raya aku menjadikan aku seorang penyokong PAS? Amende lah lu orang ni..

Sampaikan Siti Nurhaliza dan suami juga terpaksa membuat penafian berbagai-bagai hanya kerana hadir menziarahi Tok Guru yang kurang sihat. Ek eleh..

Secara jujurnya, aku melihat Tok Guru bukan sebagai seorang ahli politik tetapi sebagai seorang tokoh ulama yang aku hormati dan aku segani. Dalam setiap perbualan dengan Tok Guru dan dalam mendengar nasihat dan pendapat yang beliau kemukakan, hati aku sentiasa sayu dan tersentuh. Pada aku, he is such a great man..

Untuk kesekian kalinya - aku seorang artis profesional yang akan hadir membuat persembahan di mana-mana majlis yang mengundang. Aku bukanlah ahli kepada mana-mana parti politik. Aku menghormati semua tokoh-tokoh politik yang ada. Seperti mereka, yang punya tanggungjawab untuk berpolitik dalam menentukan masa depan kita, aku juga punya tanggungjawab untuk menyanyi dan membuat persembahan. Can we not just leave it at that?

Blog Amy Search.. (link)

1 ulasan:

Unknown berkata...

salam... mudah-mudahan dapat hidayah..

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.