Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

24 Apr 2009

PRK N12 DUN Penanti (07) ~ Perletakan Fairus tidak sah...

PULAU PINANG - Ramai juga yang terkejut bila Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tiba-tiba menunda tarikh pengumunan tentang pilihanraya kecil DUN Penanti yang baru dikosongkan itu. Hari ini SPR melaporkan ia akan diumumkan Isnin ini, sedangkan esok BN akan bermesyuarat berkaitan perkara ini. Bukan ini jelas menunjukkan terdapatnya perancangan khas yang dilakukan untuk memberi keselesaan kepada UMNO dan BN sebenarnya. Menurut satu sumber yang boleh dipercayai, SPR yang akan bermesyurat pada Isnin nanti, 27 April 2009 dikatakan akan memutuskan bahawa tiada kekosongan di DUN Penanti. Pilihanraya Kecil tidak perlu diadakan di DUN berkenaan kerana Fairus Khairuddin (foto) tidak mempunyai alasan yang kukuh untuk meletakkan jawatan sebagai ADUN.

Ini kerana seseorang yang berjawatan ADUN ataupun wakil rakyat tidak dihalang daripada melanjutkan pelajaran. Kalau seseorang ADUN itu dibenarkan untuk menjalankan perniagaan, maka lebih-lebih lagilah kalau nak menyambung pelajaran, ianya tiada halangan dari segi haknya untuk mengekalkan tugas sebagai wakil rakyat. Lagipun, pada hari semalam 22 April 2009, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) telah menutup kes siasatan yang melibatkan Fairus kerana tiada fakta dan bukti yang sahih untuk mendakwa beliau. Dengan ini maka Fail siasatan kes rasuah beliau telah ditutup dan selesai. Jelas kepada kita bahawa beliau tidak terlibat dengan kes ini dan nama beliau telah dibersiahkan oleh SPRM. Terima kasih dan tahniah kepada SPRM kerana tidak menunggu terlalu lama untuk menentukan sesuatu kes itu perlu didakwa atau pun ditutup sebelum dibawa ke mahkamah(PahangDaily)

[Kesimpulan nanti, SPR akan umumkan pada isnin ini perletakan Fairuz tidak sah & tiada Pilihan Raya Kecil].

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.