Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

1 Apr 2009

Najis & Altantuya di Korea

Eksklusif: Kes Altantunya, Karikatur "Najib Razak And The Ghost Of Altantunya" Kini Disiarkan Pula Dalam Akhbar "The Korea Times" Baru-Baru Ini !!

Kreadibiliti Dato' Seri Najib Razak untuk bergelar Perdana Menteri kini semakin tercalar. Jika dulu akhbar Perancis "Liberation" menyiarkan artikel tentang pembabitan Najib dengan kes pembunuhan wanita Monggolia , Altantunya Shariibuu. Berita itu kemudia disiarkan di kebanyakkan akhbar dari seluruh dunia. Ini bermakna kes berkenaan memang mendapat perhatian masyarakat antarabangsa sebenarnya. Kita sangkakan perkara itu akan berkahir begitu sahaja selepas Najib langsung tidak menjawab dakwaan yang dibuat oleh akhbar tersebut. Najib menang dan ditabalkan sebagai Presiden UMNO beberapa hari yang lalu. Kemenangan yang jelas tidak ada sesiapa yang berani menawarkan diri untuk menentangnya itu, membuatkan masa depan Najib untuk bergelar sebagai Perdana Menteri Malaysia kini kian terasa. Namun, ramai pihak yang terkejut apabila Najib langsung tidak mahu menjawab persoalan yang dikemukakan oleh akhbar-akbar terbabit. Keegganan Najib menjawab dakwaan tersebut jelas sekali memeranjatkan semua pihak, akhirnya beliau sekali lagi dipersendakan oleh masyarakat antarabangsa. Jika dulu, artikel tentang dirinya itu dikeluarkan oleh sebuah akhbar Perancis yang berpengkalan di Thailand.

Kini satu lagi penghinaan yang pasti memalukan telah disiarkan dalam akhbar "The Korea Times" berkenaan dengan isu tersebut. Lakaran dibawah adalah berdasarkan kepada apa yang telah tersiar dalam laman blog terbabit baru-baru ini.

Bukti, inilah karikatur kartun berkenaan Najib dan Altantunya yang
disiarkan dalam akhbar terbabit

[Berbeza dengan Liberation, akhbar Korean terbabit hanya menyiarkan karekatur kartun antara Najib dan Altantunya atas tajuk "Najib Razak Anda The Ghost Of Altantunya". Karikatur berkenaan telah disiarkan dalam akhbar terbabit pada 25 Mac lalu iaitu sehari menjelangnya Perhimpunan Agung UMNO yang lalu. Soalnya disini, kenapa Najib mendiakan diri atas segala dakwaan yang dilemparkan terhadapnya. Apakah juga rakyat Malaysia sanggup mempunyai seorang Perdana Menteri yang diperlekehkan dan dihina oleh pemimpin serta rakyat Malaysia khasnya dan masyarakat antarabangsa] _ PahangDaily

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.