Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

13 Ogo 2009

Siapa yang hina islam??

Bila DAP menghina Islam ramai yang marah...diikuti pulak dengan laporan di Utusan dengan tajuk

DAP boleh hina Islam - Nik Aziz (betol ke TGNA cakap lagu tuu...? jangan nanti kena saman pulak )

seperti yang TGNA cakap..

“DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam,” katanya kepada pemberita di sini hari ini ketika diminta mengulas tindak tanduk beberapa pemimpin DAP kebelakangan ini yang dilihat menghina Islam.

Nik Aziz juga mempertikaikan tindakan pihak tertentu yang melabelkan penasihat Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat.

Sebaliknya beliau berkata perkara yang patut dipertikaikan adalah jika berlaku kepincangan dalam pelaksanaan dasar PKR dan bukannya membuat serangan peribadi.


“Kenapa nak serang batang tubuh orang. Sepatutnya seranglah dasar PKR. Saya rasa malu dengan orang Melayu sekarang yang menyerang batang tubuh orang,” katanya. - Bernama

adakah gadis melayu/Islam ini tidak menghina Islam..??
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRpZ1DNwtG1Ae5CwwdaYxJarnNNU-cCg7l2BTTDScQ8CGT63ixwUAnmBo9qm5h-t3-LIdAd3zPPoBpIxpPe9xy_F7QLacEgC-5xdcTpQRcbrYRiWDGCVA9QYTLs0Pb_00IjjjfTcw_AQU/s400/arak.jpg
adakah perlakuan melayu/Islam ini tidak menghina Islam..??
[kj2.JPG]
adakah pemimpin melayu/Islam ini tidak menghina Islam..?


[3.jpg]
adakah orang melayu/Islam ini tidak menghina Islam..?



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqY-ncun4_W0Tb7xFKKxP28ECfcgx-LDSQNkztvNaaFpThYAw7zpxcVjlzTfhHAM6dVxUe2T1vhI84c5vsrc_r3cPBIlTssnWYuOUxhsdd5hrRUY0eOUzPCySgRRhxpg1n0-lModoNqOcO/s400/mat+rempit.PNG
adakah remaja melayu/Islam ini tidak menghina Islam..?

http://3.bp.blogspot.com/_qqE6FBwEG-E/RwFK3HBv-_I/AAAAAAAAB4w/XiIR_a88Pg0/s200/rosmah1.jpg
adakah perbuatan isteri pimpinan negara melayu /Islam ini tidak menghina Islam..?


Anak Melayu menempa sejarah pulah dalam pelaburan Arak di Filipina.... Itu pasal pemimpin UMNO semua dia...bila isu arak.. cuma Pemuda UMNO yang bengong saja dok heboh .(baca sini). Adakah ini tidak hina Islam??



Tidakkah apa yang kebanyakkan orang melayu/Islam sekarang buat banyak menghina Islam..kenapa kita pertikaikan bukan Islam hina Islam..sedangkan kita yang mengaku Islam tidak mempertahankan kesucian Islam itu sendiri..?

kenapa kita tidak cermin diri kita bila kita nak mengherdik orang..? di manakah kesungguhan kita mempertahankan Islam sedangkan dalam masa yang sama kita terlebih dulu telah menghina Islam..bukan setakat perkataan malahan dengan perbuatan lagi..

Bagaimana bukan Islam nak hormat Islam..sedangkan umatnya sendiri tidak menghormati ugamanya..ummi cukup rasa malu bila umat Islam sendiri tak nak menjaga maruah diri dan agamanya..

jadi salahkah mereka yang tidak tahu keindahan Islam menghina Islam.. ? keindahan Islam telah dizahirkan buruk oleh penganutnya sendiri...secara peribadi ummi memang rasa terkilan sangat kerana mereka sudah mencampuri urusan agama kita...tetapi kelantangan mereka adalah kerana kelalaian kita juga..

bagaimana kita nak mereka hormat Islam...?? senang saja..seluruh umat Islam yang mengaku dia Islam kenalah mengamal apa yang diperintah Allah dan tinggalkan yang dilarang Allah..InsyaAllah dengan sendirinya Islam itu akan dipandang mulia oleh seluruh makhluk..

Wallahua'lam..

~UMMIANNI~

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.