Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

9 Nov 2009

Pendaftaran Pakatan Rakyat Selari Hasrat Rakyat Malaysia



Setelah selamat memulakan langkah pertama mendaftarkan Pakatan Rakyat sebagai gabungan barisan parti alternatif, penyelaras penubuhan Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim berkata, kini masanya untuk semua pihak bersabar menunggu pemprosesan tersebut berjalan.

" Kita telah hantar kepada pejabat Pendaftar Pertubuhan. Kita tunggulah untuk satu bulan, dua bulan tiga bulan, begitu lah agaknya" katanya ketika dihubungi Tv Selangor.

Menurut Zaid lagi, konvensyen Pakatan Rakyat yang akan berlangsung pada bulan hadapan tidak akan terjejas sekiranya belum mendapatkan keputusan dari Pendaftar Pertubuhan berkenaan status pendaftaran gagasan itu.

" Konvensyen itu kita tidak perlukan keputusan tersebut. Tapi kalau dapat awal, Alhamdulillah. Pejabat pendaftar itu buat bukan atas arahan kita. Kalau selepas itu pun tidak apa. Konvensyen itu untuk bincang dasar jadi boleh lah kita teruskan" ujarnya lagi.

Malah menurutnya lagi, Pakatan Rakyat tidak akan menggesa Pendaftar Pertubuhan menyegerakan permohonan Pakatan Rakyat kerana memahami proses pendaftaran memerlukan masa yang agak lama.

" Dalam masa sebulan ini memang agak susah untuk mereka proses. Lazimnya proses pertubuhan ini dua tiga bulan juga".

Pendaftaran Pakatan Rakyat sebagai gabungan rasmi merupakan satu langkah susulan daripada perikatan tidak rasmi pada 1 April tahun lalu.

Pakatan Rakyat kini berjaya memerintah Selangor, Kedah, Kelantan dan Pulau Pinang. Malah turut menubuhkan kerajaan negeri di Perak sebelum UMNO-BN melancarkan rampasan kuasa awal tahun ini.

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.