Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

29 Dis 2009

Wanita dakwa sudah 2 tahun jadi Isteri kedua Sultan Kelantan




PETALING JAYA (Dec 28, 2009) :
Berita membabitkan Kerabat Raja Kelantan sekali lagi dicatat dalam dairi 2009.Kalau sebelum ini kes Monohara & Tengku Temenggung, tetapi kali ini seorang wanita mendakwa menjadi madu Sultan Sultan Kelantan itu Ismail Petra dikatakan yang dia telah dicegah daripada melawat suaminya yang telah dimasukkan wad di Mount Elizabeth Hospital di Singapura sejak 14 Mei.

Dalam kenyataan bertandatangan difakskan untuk Pemberita, Elia Suhana Ahmad berkata dia dan Sultan itu telah berkahwin pada 23 Dis 2007 dalam kehadiran keluarga itu dan pegawai-pegawai istana, tetapi benda-benda telah disimpan dirahsiakan untuk sebab-sebab peribadi.

Gambar foto perkahwinannya, e nikah kad dan dokumen-dokumen daripada jabatan agama diemel kepada theSun bagi membuktikan perkahwinan mereka.

Panggilan telefon untuk ke satu nombor telefon bimbit diberi dalam kenyataan telah dijawab oleh seorang lelaki yang mendakwa menjadi jurucakapnya tetapi yang enggan untuk mendedahkan namanya. Katanya Elia Suhana sekarang berada diluar negara dan akan kembali dalam satu atau dua harilagi.

Beberapa jurugambar pergi untuk alamat itu diberi dalam laporan tetapi gagal untuk bertemu dia.

Kenyataannya dikeluarkan sebagai jawapan kepada laporan dalam Malay Mail pada 21 Disember bertajuk "Police Ruckus In Royal Ward" yang mana berkata polis istana telah membantu mendapat aksesnya untuk Sultan.

Elia Suhana mendakwa yang isteri Sultan, Pengawal-pengawal peribadi Raja Perempuan Kelantan Tengku Anis Tengku Abdul Hamid telah mencegah dia daripada melawat Sultan.

Laporan berita itu berkata pengawal-pengawal diraja menlaporankan dua wanita yang tidak dikenali" cuba mencerobohi wd diraja padam awal pagi 8 Okt lalu.

Menjelaskan apa yang telah terjadi, Elia Suhana menyatakan: “Pembantu peribadi saya dan saya pergi ke melawat Sultan pada awal pagi itu ditemani oleh pegawai polis istana.

“Laporan polis itu dikemukakan oleh pengawal peribadi Sultanah atas arahan Tengku Temenggong Tengku Muhammad Fakhry menyatakan yang polis itu telah membawa masuk dua orang yang tidak dikenali wanita ke dalam wad betul-betul tidak benar,” beliau berkata.

“Sultan Kelantan umumnya mengetahui kewujudan saya, yang saya tidak mempunyai niat jahat menentang Sultan dan bahawa saya juga belum pernah tidak mematuhi arahan pegawai istana,” Elia berkata.SUMBER

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.