Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

12 Mei 2009

Mana satu yang Halal???

Terkini 2.30pm

Dari sumber yang diperolehi, Zambry telah mengarahkan DS Nizar untuk mengosongkan pejabat MB di bangunan SUK. Arahan yang dianggap sah itu adalah merujuk kepada perkembangan rayuan Zambry menangguhkan keputusan mahkamah kelmarin.

Sudah dijangka, mudah diramalkan maka episod luka rakyat Perak bersambung semula setelah mendapat sedikit penawarnya semalam. Hari ini, Zambry telah berjaya mendapatkan perintah Mahkamah Rayuan untuk tangguh keputusan Mahkamah Tinggi semalam yang putuskan YAB Ir Nizar MB Perak yang sah. Tarikh perbicaraan kes belum ditetapkan.

Begitulah mahkamah di dunia tidak akan dapat mengatasi mahkamah di Akhirat kelak. Mahkamah dunia sentiasa boleh dicabar dan kadangkala keputusan mahkamah dikatakan `silap' atau khilaf. Meskipun semalam jalan telah dibuka seluas-luasnya untuk rakyat Perak menggunakan kuasa menentukan pemimpin mereka, tetapi terdapatnya manusia yang terus ingin menafikan kuasa rakyat. Kita lihat apa episod yang berlaku selepas ini. Moga DYMM Sultan Perak akan menggunakan kuasa mutlaknya demi kepentingan rakyat Perak.~ABO

[ Rakyat sudah pening..... Semalam MB halal menang... MB haram pulak hari ini....Sebelum ini Speaker Halal .....7 mei Speaker Haram pulak rampas..... JAdi rakyat nak tahu yang mana Halal @ Haram kena JAKIM pulak lah...]

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.