Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

10 Jun 2009

Geng Deris Terus Menyatakan Bantahan

Beberapa program dan keputusan kerajaan negeri Terengganu terus mendapat bantahan oleh kumpulan yang menyokong bekas Menteri Besar, Dato’ Seri Idris Jusoh.

Di Hulu Terengganu, tindakan menukar lokasi tapak pembinaan sebuah kolej matrikulasi yang sepatutnya dibina di daerah itu menimbulkan rasa tidak puas hati kepada Ahli Parlimen Hulu Terengganu, Mohd Nor Othman.

Menurut Mohd Nor, cadangan membinaan kolej tersebut di Hulu Terengganu adalah usaha yang digerakkan bekas Timbalan Menteri Pelajaran, Allahyarham Datuk Razali Ismail.

“Saya sendiri sempat berbincang dengan beliau (arwah) mengenai perkara ini dan mengenal pasti dua lokasi bagi dijadikan tapak projek pembinaan kolej matrikulasi di daerah ini. Salah satunya di padang ragut Jalan Tersat iaitu berhampiran Kampung Tanjung Putat.

“Secara peribadinya, perubahan lokasi pembinaan kolej matrikulasi dari Daerah Hulu Terengganu ke Marang membuatkan saya terkilan, walaupun terpaksa menerima keputusan yang ditetapkan kerajaan negeri” katanya.

Di Setiu, Ahli Dewan Undangan Negeri Permaisuri, Abdul Halim Jusoh dilaporkan terkilan dan tidak puas hati kerana tidak di jemput untuk hadir dalam Majlis Menteri Besar, Dato’ Ahmad Said yang diadakan didaerah itu baru-baru ini.

Sumber Buletin Online memberitahu, Abdul Halim kesal kerana pentadbiran negeri terus meminggirkan ahli-ahli yang berhormat tetapi mengutamakan Penyelaras DUN dalam majlis-majlis yang dihadiri Menteri Besar.

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.