Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

17 Nov 2009

Ihtifal PASTI Kawasan Besut 2009


JERTIH, 14 November 2009 : Sambutan Hari Ihtifal & Konvokesyen Pasti Besut kali ke 5 telah dirasmikan oleh Yang Dipertua PAS Kawasan Besut, Ustaz Haji Wan Azhar Wan Ahmad di Dewan Haji Salleh, Alor Lintah.

Beliau begitu terharu dengan sambutan dan sokongan ibu bapa yang terus memilih untuk menghantar anak-anak mereka ke Pasti walaupun pakej rangsangan berjuta ringgit yang ditawarkan kerajaan UMNO/BN dalam bajet baru-baru ini untuk mengalih sistem pendidikan pra sekolah mengikut acuan mereka.

Beliau juga berbangga terhadap guru - guru dan para pembantu PASTI yang tidak jemu melayan kerenah anak PASTI, masyarakat dan orang perseorangan yang sentiasa mencurah bakti untuk melihat kesinambungan kejayaan PASTI ini, tiada pengharapan yang lebih tinggi melainkan semua ganjaran tersebut tidak disia-siakan oleh Allah swt', ujarnya lagi.

'Hasrat kami, ibubapa/penjaga yang menghantar anak mereka ke PASTI bukan setakat kerana keyakinan dan rasa simpati tetapi mempunyai perasaan bangga terhadap sistem yang kami tawarkan dan tahap kecemerlangan yang telah dicapai', katanya.

Sebagai sebuah pusat pra pendidikan yang tidak bermotifkan keuntungan, pelbagai cabaran getir dan amat berat terpaksa ditempuhi termasuklah oleh ibubapa/penjaga pelajar sendiri.
Majlis yang telah dimulakan pada jam 9.00 pagi itu dihadiri oleh lebih 200 orang ibu bapa & 313 pelajar PASTI seluruh Besut.

Aturcara telah disusun rapi dengan persembahan nasyid, sajak,bacaan Al-Quran & Adik Lailatul Jaaizah Mohd Nazir (PASTI Pachakan) Johan Pidato PASTI Kebangsaan menyampaikan Pidato yang bertajuk 'Islam itu Indah'. Dalam Ihtifal itu, Adik Maryam Azwan Afendi (5 tahun) & Adik Mohd Kaspi dinobatkan sebagai Pelajar Cemerlang PASTI Besut dengan menerima masing-masing sebuah basikal, sijil & Hamper. Selain itu dalam majlis tersebut PASTI An-Naziha, Padang Luas dinobatkan PASTI Cemerlang, Anugerah Guru Cemerlang, Pn. Rosimah & Anugerah Khas, Pn Mastura Yassin.

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.