Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

12 Okt 2008

Skandal Calon Presiden UMNO (v) ~ Malaysiakini

Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam berkata , keputusan menganugerahkan ‘datuk’ kepada Shahruk Khan itu adalah berdasarkan kepada cadangan mantan Menteri Kewangan Tun Daim Zainuddin kepada Tuan Yang di-Pertua Negri Tun Mohd Khalil Yaakob baru-baru ini adalah bagi tujuan sebagai menghargai jasa dan peranan Shahruk Khan dalam mempromosikan Melaka , melalui satu penggambaran yang dilakukan di Melaka beberapa tahun yang lalu.

Katanya lagi, filem tersebut yang bertajuk One 2 ka 4 telah melakukan penggambarannya di ‘ Famosa Resort’ di Alor Gajah pada tahun 2001

“Ini menyebabkan berduyun-duyun orang telah datang melawat Melaka sejak penggambaran tersebut. Justeru itu, penganugerahan tersebut adalah sebagai menghargai sumbangan beliau mempromosikan Melaka ,” katanya .

Oleh itu adalah amat diharapkan , segala desas desus liar yang mendakwa bahawa penganugerahan ‘datuk’ tersebut kepada Shahruk Khan merupakan kempen peribadi beliau untuk ‘mengambil hati’ isteri Najib si Rosmah - peminat Shahruk Khan nombor satu negara , adalah karut dan tidak berasas langsung.

Mohd Ali Rustam telah menawarkan diri untuk bertanding jawatan timbalan presiden, jawatan nombor dua parti baru-baru ini.Bahawa ; tindakannya itu sama sekali bukan bermotif untuk melunakan hati Rosmah agar Najib lebih cenderung kepada Ali Rustam.

Oleh itu wahai rakyat Malaysia , marilah kita percaya dan janganlah kita mudah di perbodohkan oleh anasir-anasir sabersif yang berniat jahat.

Lihatlah kini, negara kita dipenuhi dengan tenaga kerja asing dari Pakistan dan juga Bangladesh. Sebelum ini , hanya dipenuhi dari Indonesia sahaja. Kita mesti menghargai jasa baik Shahruk Khan ; kerananya maka negara kita kini amat mudah mendapat pekerja asing terutamanya dari Pakistan. ~ Al-Husseyn

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.