Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

15 Feb 2009

Empat petugas PKR ditangkap di Kuala Kangsar ~ Malaysiakini


Empat orang petugas PKR Kuala Kangsar telah ditangkap dan dibawa ke Balai Polis Kuala Kangsar sebentar tadi kerana mengedar risalah-risalah penerangan tentang kemelut politik Perak.

Mereka ialah Puan Nor Bariah Mohd Ali, Puan Rosmina Hamdan, Abdul Hadi dan Meor Johari.

Mereka sekarang sedang ditahan di IPD kuala Kangsar. ~ Perak Express

update 12.10 pm -
2 bloggers yang ditahan bersama 2 petugas PKR masih ditahan untuk soal siasat, dan masih berada didalam tahanan Polis di Kuala Kangsar.

Seawal jam 8 pagi tadi ABO dan beberapa bloggers telah dibawa ke Pasar Manjoi bagi melihat petugas-petugas parti daripada PAS, DAP dan Keadilan mengedarkan risalah tentang 'krisis' politik Perak. Selama hampir 30 minit wak habiskan masa melihat petugas-petugas parti dengan gigih mengedarkan risalah penerangan tersebut kepada orang ramai. Sambutan orang ramai terhadap risalah tersebut amat positif.Dari pengamatan ABO dan soksek-soksek di warung tadi, beberapa maklumat diperolehi untuk paparan blog diantaranya ialah :

1. Lantikan Exco Kanan wanita tunggal menimbulkan spekulasi yg tidak sihat dikalangan Adun-Adun BN yang lain. Tunggu artikel khusus berhubung konspirasi bagaimana Hamidah dilantik sebagai Exco Kerajaan Negeri (sumber daripada orang Umno sendiri).

2. Masyarakat melayu menerima baik dan dari beberapa temubual yg ABO lakukan di sana, mahukan DUN dibubarkan dan PRK dibuat di 3 Adun yang terlibat.

3. Mahukan 3 Adun tersebut meletak jawatan sebagai Adun kawasan masing-masing.
Jalan utama ke Ipoh terutama ke laluan menghala ke SUK, Jalan Panglima Bukit Gantang Wahab ditutup kepada lalulintas seawal pagi ini kerana terdapat khabar angin (belum disahkan) yg menyatakan akan ada demontrasi protes yg dianjurkan oleh DAP Perak. Lalu lintas dibandaraya pada pagi ini sesak teruk.

1 ulasan:

Pemuda Pelapis berkata...

Masuk blog sana sini pun tajuk ni jugak. Penyokong PR takde idea sendiri ke nak tulis blog? Tutup aje ler buat semak mata je. Orang berblog awak berGOBLOK. Orang Umno tak main ler ciplak-ciplak berita ni. Setakat cedok petikan kemudian buat ulasan tambahan sikit-sikit tu ada ler. Ni 100% cedok.

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.