Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

7 Feb 2009

Saiful Bukhari dakwa Romlang pembohong besar ~ Malaysiakini

Saiful Bukhari dalam Posting dalam blog terbarunya mengemukakan bukti bahawa Romlang Poringi telah melakukan satu FITNAH dan PEMBOHONGAN BESAR.

Akhirnya, kebenaran muncul jua.. Terima kasih Imam Ramlang...

Baru-baru ini, saya ada terbaca satu artikel menarik di Malaysiakini. Artikel tersebut bertajuk ''Saya 'kambing hitam' saksi sumpah Saiful'' dimana satu pendedahan terbaru telah dibuat oleh Imam Ramlang Porigi, saksi sumpah saya tempoh hari. Kali ini, beliau mendedahkan bahawa Pengarah Jawi pula yang mengatur sumpah tersebut. Ia jelas bertentangan dengan pendedahan beliau sebelum ini yang mengatakan bahawa Pegawai Khas DS Najib yang mengatur sumpah tersebut. Maka dengan itu, izinkan saya mengulas mengenai pengakuan terbaru ini.

Menjawab persoalan Imam Ramlang:

1) Pendedahan beliau kali ini secara tidak langsung membuktikan bahawa beliau telah melakukan satu FITNAH dan PEMBOHONGAN BESAR semasa kempen pilihanraya di Permatang Pauh yang lalu.

Sebelum ini beliau menuduh dan memfitnah bahawa PEGAWAI KHAS DS NAJIB yang mengarah dan mengatur sumpah tersebut.

Ini buktinya:

SK: Apa yang mendorong Ustaz mengatakan semasa sidang akhbar bahawa Ustaz merasakan apa yang dilakukan oleh Saiful adalah perancangan satu konspirasi?

RP: Saya ingin jelaskan ada seorang yang saya kenal, dialah yang mengatur sumpah Saiful. Yang saya pasti gambarnya dipaparkan didalam internet dimana beliau bergambar bersama Saiful Bukhari di hadapan pejabat Timbalan Perdana Menteri, Najib Razak. Saya rasa jawatannya adalah Pegawai Khas kepada Najib.

Wawancara penuh oleh Suara Keadilan(Klik untuk baca)

2) Pegawai Khas DS Najib sebelum ini telah menafikannya. Kata beliau , tidak mungkin beliau yang mengatur dan berada disitu kerana diwaktu dan pada hari tersebut beliau berada di PULAU PINANG.


Sila baca: http://www.bernama.com/bernama/v5/bm/newsgeneral.php?id=357231


Sebenarnya Imam Ramlang Porigi sedar bahawa beliau telah melakukan kesilapan. Saya percaya bahawa beliau telah dihasut oleh pihak-pihak tertentu supaya melakukan Fitnah tersebut.

Ia juga secara jelas membuktikan bahawa beliau telah dimanipulasi oleh penghasut-penghasut beliau yang mempunyai niat jahat dan terdesak untuk menyakinkan rakyat di Permatang Pauh bahawa kononnya berlaku konspirasi dalam upacara sumpah laknat tersebut.

Sehingga ke hari ini, beliau tidak pula mengaku atau menafikan bahawa beliau telah MEMFITNAH Pegawai Khas DS Najib.

Ulasan ini bukan untuk memalukan Ustaz Ramlang Porigi tetapi untuk saya menegakkan kebenaran. Ia juga sebagai pengajaran kepada yang lain kerana akhirnya kebenaran pasti akan mengatasi kebatilan. Saya doakan agar beliau kembali ke jalan yang benar serta mendapat taufiq dan hidayah dari Allah s.w.t. Amin..

Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!!


SAIFUL BUKHARI


* Selain beliau, terdapat lebih 60 orang yang menyaksikan upacara sumpah didalam Masjid tersebut. Mereka terdiri daripada para wartawan, AJK2 Masjid, para jemaah dan tidak lupa juga Jutaan penonton di kaca tv.

2 ulasan:

Unknown berkata...

xfaham...sape betol??sape saloh??

timangbanjar berkata...

Ustaz Romlang yang tidak ada kepentingan adalah betul buat apa nak menipu tambah dosa saja, Ustaz Romlang lebih takutkan dosa dan rela dibuang kerja

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.