Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

20 Sep 2008

Senarai MP yang akan 'lompat parti' ~ Malaysiakini

Semua masih tertanya-tanya siapakah Ahli parlimen yang akan melompat Parti @ membuat undi tidak percaya kepada Pak Lah nanti. Kalau mengikut rentetan peristiwa yang berlaku, penganilisis 'kedai kopi' membuat andaian beberapa orang ahli parlimen yang PASTI akan melompat parti itu.

Antara yang ahli parlimen tersenarai oleh penganilisis 'kedai kopi' ialah

PERTAMA~ 5 orang ahli parlimen iaitu Dato Nasir, Datuk Halimah, Datuk Puad,Datuk Anifah dan Yb Norah. Alasan : mereka ini telah dihantar ke New York setelah berkampung di TAiwan. Kenapa mereka sahaja dihantar ke sana. Lagi pun mereka ini beragama Islam. Bulan puasa pulak tu..

KEDUA~ 2 orang ahli parlimen SAPP. SAPP yang bertindak keluar dari kompenan BN dan menjadi parti bebas semestinya akan menyokong undi tidak percaya itu.

KETIGA~ Seorang MP yang juga Menteri Kabinet yang akan juga 'melompat parti' juga kedengaran. Siapakah itu... Dalam khabar angin yang bertiup kencang, antara tersenarai ialah Muhyiddin Yassin & Zahid Hamidi. Tetapi keduanya sudah menafikan khabar angin berikut. Kita Tunggu dan lihat.....



KEEMPAT~ Sebahagian besar Ahli Parlimen Sabah & Sarawak yang dibawa ke Taiwan.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan duk pening fikir ahli MP nak lompat parti , semua tu mengarut je. Cuba fikir aku rasa semua otak bersekolah yang tak bersekolahnya otak orang gila je . Takkan sampai begitu banyak MP nak lompat parti , cerita ni semuanya bohong tiada yang bohong kecuali bohong semuanya.
.....dari ...maimi arai.

Tanpa Nama berkata...

Apalah yang all semua merepek ini..macam orang nyanyuk je...nak sangat MP joint PR..suruh je MP SAPP itu joint PR dulu..barulah fikirkan pulak MP BN joint PR...semua ini mengarut je..AI, PKR dan PR semuanya berangan je lah..AI bohong orang PKR, TGHH & TGNA pun bohong ahli-nya, DAP tak yah nak fikirlah..mrk dah tentu sokong AI, TGHH & TGNA

Tanpa Nama berkata...

jangan cakap macam tu....ada betulnya bilangan tu. Yang nyata sekarang ahli2 UMNO/BN sendiri dah tak percayakan kerajaan BN yang diterajui oleh UMNO.

Yang penting malaysia mempunyai kerajaan baru yang msaih bersih. Bukan macam UMNO yang sudah kotor dan mesti dibuang.

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.