Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

12 Sep 2008

5 pemimpin menuju Taiwan, dakwa MP BN setuju bincang sertai Pakatan - Malaysiakini

SEPANG: Lima pemimpin kanan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang bertolak ke Taiwan petang ini mendakwa sekumpulan ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) telah bersetuju untuk mengadakan perbincangan melompat parti.

Mereka merupakan Pengarah Strategi PKR, Saifuddin Nasution, Ketua Penerangannya, Tian Chua, Timbalan Pengarah Pilihan Raya PKR, Fuziah Salleh serta Ahli Majlis Tertinggi. Low Chee Chong dan Ketua Penerangan Wanita PKR, Elizabeth Wong

Perkara ini disahkan oleh Ketua Penerangan PKR, Tian Chua.

Beliau berkata sehingga kini Pakatan Rakyat (PR) berkeyakinan iaitu pada 16 September, kerajaan baru akan berjaya dibentuk bagi menggantikan kerajaan BN.

“Hingga kini kami telah berjaya, langkah seterusnya adalah yang berkaitan dengan perkara-perkara teknikal iaitu sama ada kita berjaya mengadakan pertemuan dengan Agung dan juga memastikan proses peralihan itu berlaku dengan aman dan teratur,” katanya ketika ditemui di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur di sini hari ini.

Tambah beliau setelah wakil PKR pulang pada Ahad ini, kepimpinan PR boleh membuat satu rumusan dan membuat pengistirahan bahawa kita telah berjaya dalam agenda 16 September.

Dalam pada itu, beliau juga mengesahkan akan mengadakan perbincangan dengan sebahagian ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) mengenai pelan transfomasi kerajaan pada 16 September seperti yang dirancangkan. - mstar

Tiada ulasan:

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.