Ruang Iklan Untuk Disewa (RM50 sahaja Sebulan) Sila Email dppkbesut@gmail.com untuk tempahan.

TV ONLINE

8 Sep 2008

UMNO KECOH!! Koyak Gambar Dr Koh Tsu Koon ~ malaysiakini


Ini kenyataan Ahmad di dalam sidang akhbar hari ini ...
"Kami bersyukur YAB Pak Lah (Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi) faham tentang isu tersebut dan ini boleh kita nilai sendiri dari kenyataan akhbar yang dibuat oleh beliau sebaik sahaja selesai mesyuarat Badan Perhubungan Umno Negeri Pulau Pinang.

"Pak Lah telah meminta saya untuk membuat satu lagi sidang akhbar - maka inilah kita adakan sidang akhbar pada hari ini," kata Ahmad.- malaysiakini
Dan selepas sidang akhbar itu ....
Bekas ahli badan perhubungan Umno negeri, Zainol Abidin Hashim, dengan bantuan rakan-rakannya telah menurunkan gambar Dr Koh dari dinding ibupejabat Umno tersebut.

Zainol kemudiannya mengeluarkan gambar Dr Koh dari bingkai gambar dan mengoyaknya.
ahmad ismail umno bukit bendera penang pc take down koh tsu koon photo stunt 080908 sequence

Ini perangai ahli UMNO .... Ahmad dan Zainol wajib di ISA kan. Niat mereka untuk menimbulkan ketegangan antara kaum Cina dan Melayu.

Yang menarik .. Pak Lah di babitkan bersama, merujuk kepada arahan Pak Lah untuk Ahmad membuat sidang akhbar.

Najib di lapurkan akan bertemu Ahmad esok untuk membincangkan insiden tersebut. Apakah tindakan Pak Lah selepas ini? Peristiwa ini di siarkan oleh media ke seluruh negara. Kemungkinan wartawan akan cuba menemubual Koh Tsu Koon dan melaga lagakan antara mereka.

Aku kata ..... ISA kan beruk beruk UMNO tu...
Kalau tidak ... maknanya UMNO kebal pada ISA. Dan ... kerana mangkuk hayun beberapa ekor ni ...ia merosakkan nama Melayu seluruhnya.

dan ini kata Pak Lah ...
"Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menegaskan beliau "sangat tidak gembira" dengan kenyataan Ketua Umno Bahagian Bukit Bendera Datuk Ahmad Ismail hari ini yang menyalahkan Gerakan dan tetap mempertahankan kenyataannya," - bernama
Kubur kan UMNO untuk selama lamanya.

~ no2umno


PEMECAH BERITA !!!

Parti GERAKAN baru saja mengadakan sidang akhbar di Pulai Pinang.

Khoo Tsu Koon telah menyatakan bahawa parti Gerakan akan memutuskan hubungan dengan United Malays National Pulau Pinang.

Ini kerana Gerakan tidak dapat menerima kenyatan Ahmad Ismail.

10 ulasan:

Hasbullah Pit berkata...

bukankah kita penentang ISA?



iklan:Beras Padu

Tanpa Nama berkata...

Ahmad Ismail dan penyokongnya tak ubah macam binatang. Bodoh. Memalukan orang Melayu

Tanpa Nama berkata...

disgraced disgraced shamed shamed

Tanpa Nama berkata...

Tindakan UMNO Penang aku anggap stupid dan x pikir panjang..
Koyak gambar ibarat mengisytiharkan perang keatas Koh Tsu Koon dan parti serta kaum kerabatnya..
sapa yg biadap..?
ahmad? pak lah? najib? koh tsu koon?

UMNO yg mulakan api perang..
jgn salahkan pakatan rakyat pulak..

Tanpa Nama berkata...

This is what Ahmad wants to mark his 51th Merdeka !!

YOU ARE THE ONE WHO STARTED THE FIRED !! THAT IS IT !! UMNO WILL BE BURIED ALIVE !!

azisirikit berkata...

Bagus. Gaduhlah korang. SiDolah tu ngok! Dia suruh si pecacai Ahmad tu buat sidang akhbar, lepas tu di kondem si pecacai tu. Kan ke si pecacai tu si Dolah tu punya kroni? Main wayang 2 ekor ni. UMNO gila duit dan kuasa. Bila sama-sama kalah diPenang duit pun habis! Lim, kamu ketawakan dua ekor ni! HAHAHAHAHAAAAA...

si lembik's berkata...

dah nak mati mereka ni....tak abis2 timbulkan ketegangan perkauman..silap2 haribulan kepala malaun ni yang putus......itula kalau berfikir macam binatang......!!

Malaysian Chinese berkata...

Sementara seluruh dunia sedang menonton wayang ni, saya hendak mewakili semua rakyat cina untuk berterima-kasih atas sikap bertoleransi and fahaman kaum2 melayu di Negara ini.
Apekah salah tlah komuniti cina buat terhadap komuniti lain ataupun negara kita? Selama ini, komuniti melayu, cina and india hidup bersama dengan aman terutamanya di Pulau Pinang. Sebenarnya, inilah strategi umno bersama-sama dengan kroni-kroni mreka untuk menjaga posisi politik atas name bangsa and agama. Ini TIDAK(!) melibatkan bangsa sesiapa ataupun agama, ini semata-matanya politik UMNO dan kroni mreka. Kita tidak boleh menafikan sumbangan Dr. Koh atas memajukan industri-industri di pulau pinang selama ini. Kita juga tidak boleh menafikan sumbangan kaum cina and sekolah cina semasa menentang askar2 Jepun dengan darah mereka demi negara. Ini BUKAN isu kaum atau agama sesiapa, ini dia dilema UMNO. Sudah 51 tahun kemerdekaan, masih menggunakan taktik taktik seperti ini untuk mendapat sokongan dari kaum sendiri. Melayu hari ini bukan seperti dulu, bangsa Malaysia hari ini bukan sperti dulu. Hidup Pakatan Rakyat, Hidup Rakyat Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

kalau BN masih mingin menyelamatkan nyawa nyawa ikannya lebih baik kehilangan ahmad ismail dari kehilangan sebuah parti komponen nya.

kesimpulannya gantung keahlian UMNO atau pecat saja ahmad ismail.

jigust berkata...

koyak jgn tak koyak. senang skit anwar nak ke putrajaya

PEMUDABESUT @ HIMPIT10K

Berita berkaitan dalam PEMUDA BESUT

Blog Widget by LinkWithin

Hancur...Hancur..... Hancur Yahudi.....

ANTARA YANG WAJIB KITA LAKUKAN
Kita Mampu Melakukannya Insyaallah

Wahai Ummat Islam ! Marilah kita lakukan apa sahaja yang mampu kita lakukan demi saudara seagama dan seaqidah yang kini sedang dizalimi , dikepong dan diletupkan oleh Yahudi Alaihilaknatullah .

Mudah-mudahan kita tidak termasuk dalam golongan yang membiayai Yahudi untuk membunuh Ummat Islam di Palestine .


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

SENARAI BARANGAN YANG PERLU DIBOIKOT (SILA KLIK)

TAJUK SEBELUM....

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKB

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BESUT, TERENGGANU DARUL IMAN)

©1429 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.